مقایسه تدریس خصوصی آنلاین و سنتی در آموزشگاه

 

 

تدریس خصوصی آنلاین در مقایسه با تدریس خصوصی سنتی چگونه است و چگونه آنها مقایسه می شوند؟در حالی که مطالعات مقایسه سنتی با سایر اشکال آموزش از راه دور انجام می شود. در سال های اخیر یک تحقیق مداوم و رو به رشد وجود داشته است این سؤالات اساسی راجع به اینکه آیا آموزش آنلاین در آموزشگاه کنکور آزمون به خوبی است یا خیر ، پرداخته است آموزش سنتی ، چهره به چهره. مطالعه محققان است. نمونه ای از پارادایم تحقیق معمولی مورد استفاده. دو بخش از همان کمی با هم تنظیم شده است دوره علوم مدیریت مقایسه شد. این دوره که بطور معمول برگزار می شود دانش آموزان سطح ، توسط همان مدرس تدریس می شدند و همان مطالب را با آنها پوشش می دادند اندازه تقریباً برابر کلاس و رویکرد آموزشی. نسخه سنتی در آموزش داده شد. قالب سخنرانی با نمایشگر پاورپوینت ، در حالی که دوره آنلاین همان مطالب را ارائه می دادبه صورت آنلاین به دانش آموزانی که نمی توانند یا مایل بودند از حضور در سخنرانی در کلاس خودداری کنند. آنلاین بخشی از این دوره شامل مطالب سخنرانی با فرمت پاورپوینت به همراه بحث بود.

از نظر آماری وجود نداشت تفاوت معنی داری بین نسخه های سنتی و آنلاین تدریس خصوصی در میانگین نمرات. چندین نکته در مورد این مطالعه موضوعاتی را در طول این جریان از تحقیق نشان می دهد. اول ، تهدیدهای داخلی زیادی در مورد صحت این مطالعه وجود دارد. (تهدیدات عیب و نقصی خواهد داشت) در طرح تحقیق که می تواند نتیجه به دست آمده را جدا از مستقل بیان شده توضیح دهد مسافت ، آموزش آنلاین ۱۰ متغیر وسیله تحویل دوره. به عنوان مثال ، دانشجویان به طور تصادفی به آنها تعلق نمی گرفتند شرایط مختلف بلکه قالب خودآموز خود را انتخاب کرده است. بدین ترتیب،نمی توان اختلافات موجود را بعنوان برخی از تفاوت های موجود در این امر رد کرد نمرات؛ یعنی مردم گزینه ای را که برای آنها منساعت است انتخاب می کنند. (به طور کلی ، این مسئله مطرح می شود این احتمال وجود دارد که یک کار متقابل استعداد درمانی در محل کار وجود داشته باشد پیامد آن این است که ممکن است دانش آموزان برای شرکت در آنلاین نیاز به پیش نمایش داشته باشند کلاسها و یا دانش آموزان با توجه به نوع مکانی که از آن استفاده می کنند ، انتخابی داده شده است.

یکی دیگر از تهدیدات احتمالی در تدریس خصوصی آنلاین ممکن است تفاوت هایی را در تجربه مربی در انجام برنامه های آنلاین در کلاس است. یعنی ، یک مربی که در تدریس در کلاس بسیار دانشمند است ، احتمالاً می تواند موارد دیگری ارائه دهد تجربه یادگیری با کیفیت از این که مجبور بود همان دوره را به صورت آنلاین و برای آن انجام دهد تجربه محدود بود. مدرس سالها درگیر برنامه های آموزش از راه دور بود ، بنابراین می توان سطح تجربه را در اینجا رد کرد. حتی در این صورت ، تهدید بالقوه باقی مانده است. دوم ، تلاش برای ساختن کلاس آنلاین به همان اندازه کپی های معمولی بود دوره سنتی که ممکن است. این یک مسئله مهم است که دوباره به آن پرداخته می شود. برای حال سوال اینجاست که آیا این یک مبنای منساعت برای مقایسه است. ساعت پیش نویس می تواند عادلانه باشد در مقایسه با ساعت های پیش نویس دیگر ، اما به طور ناعادلانه با ساعت های نژاد مقایسه می شود. به عبارت دیگر است یک فرآیند یادگیری آنلاین ، رایانه ای و مبتنی بر وب واقعاً مشابه یک روند کلاس است (بدیهی است که منفی حضور فیزیکی یک مربی است) یا فرایند آنلاین متفاوت است. کیفیت هر فناوری تحویل دوره چگونه ارزیابی می شود.

Author:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *